WaarborgElke nieuwe wagen is gedekt met 24 maanden garantie op productiefouten, vastgesteld en erkend door het officiële dealernet van Fiat, Alfa Romeo, zonder kilometerbeperking en met de mogelijkheid tot verlenging van deze garantie een jaar of drie jaar tegen een bijzonder concurrerende prijs. Gedurende de twee eerste jaren, geniet u ook van een gratis wegbijstand geldig overal in Europa. Deze bijstand kan verlengd worden met een of drie jaar indien u een van de contracten Superprotectie afsluit.
Bovendien omvat het volledig waarborgplan 8 jaar garantie tegen corrosie en 2 jaar op de lak. Waarom kies ik het best een Fiat Flexcare verlengde garantie en/of serviceplan - servicecontract - voor mijn auto? Een serviceplan - of onderhoudsplan - helpt u niet alleen de onderhoudskosten van uw Fiat te spreiden, maar biedt u ook waardevolle aanvullende diensten om het leven met uw wagen gemakkelijker te maken. De beste oplossing is om uw serviceplan aan te schaffen wanneer u uw auto koopt, zodat u uw auto vanaf het begin kan beschermen. Als u uw serviceplan niet hebt aangeschaft toen u uw auto kocht, kan u zich nog steeds abonneren op een serviceplan vóór de eerste reguliere onderhoudsbeurt (11 maanden na de begindatum van de garantie). Met een verlengde garantie kan u daarnaast de fabrieksgarantie verlengen tot na de standaard looptijd, zodat u tot drie jaar langer kan profiteren van dezelfde voertuigbescherming dan bij de oorspronkelijke fabrieksgarantie. U kan een verlengd garantiecontract afsluiten voordat de oorspronkelijke fabrieksgarantie verloopt. (De handelsgarantie laat de wettelijke rechten van de consument op grond van het recht inzake de verkoop van consumptiegoederen onverlet. Deze rechten worden door de handelsgarantie niet aangetast). {*}Aandrijflijn :Mechanische onderdelen motor, Versnellingsbak en Transmissie. {*}Fiat Pechverhelping: Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band. {*}Slijtageonderdelen : Vervanging van aan slijtage onderhevige onderdelen (remblokken, schokdempers, zekeringen, ruitenwisserbladen...) onder normale gebruiksomstandigheden van de wagen. {*}Service Care Plus : Beschikbaar gedurende het eerste jaar na de startdatum van de garantie van de auto en vóór de eerste geplande onderhoudsbeurt voor de duur en het aantal kilometers die in het FlexCare-plan van uw merk zijn vermeld. *Gepland onderhoud : Een reeks periodieke onderhoudsbeurten die de werkuren en de vervanging van onderdelen dekt zoals aangegeven in de onderhoudsvoorschriften van de fabrikant onder de normale gebruiksomstandigheden van de wagen voor de gekozen kilometerstand/duur van de wagen van uw Fiat FlexCare-plan. |
CONNECTED SERVICESDe nieuwe Uconnect™ Services van Mopar maken een nieuwe manier van autorijden mogelijk. Ontdek de voordelen van deze geavanceerde online diensten en de bijbehorende apps en websites op het gebied van navigatie, entertainment, veiligheid en beveiliging die het gebruik van uw auto slimmer en efficiënter dan ooit maken.
Uconnect Services zijn de connectiviteitsservices die beschikbaar zijn op de New 500, waar de Uconnect™ Box* is geïnstalleerd en vooraf is geactiveerd. Met Uconnect Services kunt u zelfs op afstand contact houden met uw auto dankzij de Fiat app voor smartphones en smartwatches. FIAT MOBILE APP: Ontdek nu wat uw nieuwe wagen allemaal aankan! Download de FIAT app op uw Apple of Android toestel en maak uw account aan om alle functies van uw wagen en van de Uconnect Services te ontdekken UCONNECT™ SERVICESVoor alle nieuwe voertuigen die zijn uitgerust met een telematicabox en besteld vanaf 30 januari 2023 is My Assistant inbegrepen in het Connect ONE-pakket, waarvan de prijs is inbegrepen in de voertuigprijs. My Remote, My Car, My Navigation en My eCharge worden Connect PLUS, waarvoor een specifiek klantenabonnement vereist is. Connect PLUS is voor een proefperiode van 6 maanden vanaf de startdatum van de garantie beschikbaar zonder extra kosten. My Alert en My Wi-Fi blijven ongewijzigd. De Nieuwe 500 zal zowel in als buiten de auto worden uitgerust met een compleet gamma geconnecteerde diensten, waaronder een nieuwe smartphone-applicatie. Met de FIAT-app kunt u de Nieuwe 500 altijd en overal beheren. Ontdek alle functies. |
KlantendienstOnze klantendienst is ter uwer beschikking voor alle inlichtingen betreffend uw wagen, voor aanvragen van wegbijstand en om alle andere aanvragen betreffend het gebruik van uw voertuig. U kan hen gemakkelijk bereiken via het gratis nummer 0800 55 111 (voor Fiat) 0800 55 333 (voor Lancia) 0800 55 222 (voor Alfa Roméo) et 0800 55 444 (voor campers). Vanuit het buitenland is deze dienst nog altijd gratis beschikbaar via de nummers 00 800 34 28 00 00 (Fiat), 00 800 52 62 42 00 (Lancia), 00 800 25 32 00 00 (Alfa) en 00 800 34 28 11 11 (Campers).
Voor alle verdere inlichtingen, gelieve contact te nemen met de distributeur van uw regio. |
Financieringen
Wie zijn nieuwe Fiat wil financieren, kan kiezen uit een aantal gunstige financieroplossingen.
Wij geven u graag meer informatie over de verschillende financieringsformules en zullen u kunnen bij het kiezen van de formule die het best bij u past.
Wij geven u graag meer informatie over de verschillende financieringsformules en zullen u kunnen bij het kiezen van de formule die het best bij u past.
CLASSIC formule
|
FLEX formule
|